FAQ - Firma Julegaveshops
For at hjælpe dig hurtigt på vej, har vi samlet de mest almindelige spørgsmål i forbindelse med bestilling af gave, levering og hændelser efter levering.
Bestilling af gave:
1. Jeg kan ikke gennemføre min bestilling. Hvad gør jeg?
Kontroller at du har tastet de korrekte oplysninger. Det er ofte enten e-mail, medarbejder nr., løn nr. eller en gavekortskode.
2. Jeg har ikke modtaget en kvittering for mit valg. Hvad gør jeg?
Tjek om din kvittering kan ligge i dit spamfilter.
3. Jeg har fortrudt mit gavevalg og ønsker at ændre det. Kan jeg det?
Du kan ændre dit gavevalg indtil shoppen lukker medmindre du har GLS levering, så er det ikke muligt at ændre, når du først har afgivet din bestilling. Hvis du laver et omvalg, slettes dit 1. valg. Dvs. du registreres kun med det seneste valg og du skal ikke foretage yderligere.
4. Jeg har tastet forkert adresse under GLS. Kan jeg ændre den?
Hvis du har gennemført bestillingen med en forkert adresse, kan du ikke ændre den. Kontakt os på julegavesupport@metz.dk med info om korrekt adresse og vi sørger for at ændre den.
5. Jeg har ikke fået bestilt en gave inden for deadline. Hvad gør jeg?
Efter deadline er udløbet, kan du ikke længere bestille en gave. Kontakt din virksomhed for at få svar på om de har valgt en gave til dig.
6. Findes gaverne i en anden farve eller størrelse?
Gaver er tilgængelige som vist i sortimentet på shoppen. Der kan ikke vælges yderligere farver eller størrelser.
Har du spørgsmål til ”bestilling af gave”, du ikke fik svar på, er du velkommen til at kontakte os på julegavesupport@metz.dk.
Levering af gave:
7. Hvor leveres min gave til?
Din gave bliver leveret til dit firma. Hvis du har indtastet GLS/DHL informationer, bliver den leveret i GLS pakkeshop eller på din privatadresse. Du får besked fra GLS/DHL, når pakken er på vej.
8. Hvornår leveres min gave? .
Hvis du skal have din gave udleveret af dit firma, kan du henvende dig til jeres julegaveansvarlige for mere info. Alle gaver, som leveres til pakkeshop eller privatadresse bliver løbende sendt ud. Du får besked fra GLS/DHL, når pakken er på vej.
9. Min gave er ikke blevet leveret inden jul. Hvad gør jeg?
Der kan være forsinkelser hos GLS/DHL, grundet den store mængde pakker på denne tid af året. Såfremt du ikke har modtaget din gave i begyndelsen af januar, kan du kontakte os på julegavesupport@metz.dk. Du kan også tracke din pakke hos GLS/DHL for at se status på forsendelsen.
10. Min gave skal leveres til en pakkeshop eller privatadresse, men jeg har ikke fået et Tracking nr. Hvad gør jeg?
Kontroller om e-mail og mobil nr. på din kvittering for gavevalg, er korrekt.
11. Min kollega har fået leveret sin gave men min er ikke kommet endnu. Er det en fejl?
Der kan være længere leveringstid på nogle varer end andre. Gaverne pakkes og sendes løbende i takt med at varerne bliver tilgængelige.
12. Hvor længe ligger pakken i pakkeshoppen, før den bliver returneret til afsender?
Pakken bliver returneret til din virksomheds adresse, hvis den ikke er afhentet i pakkeshoppen inden for 7 dage. Kontakt den julegaveansvarlige i dit firma for nærmere info.
Har du spørgsmål til ”levering af gave”, du ikke fik svar på, er du velkommen til at kontakte os på julegavesupport@metz.dk
Efter levering af gave:
13. Jeg har fortrudt gaven og ønsker den ombyttet. Kan jeg det?
Det er desværre ikke muligt at ombytte varen.
14. Min gave er gået i stykker under transporten. Hvad gør jeg?
Du kontakter os ved at udfylde alle felter i formularen på linket her https://select.metz.dk/rma og sender den til os. Medsend altid billede af både produkt og emballage, når der er tale om transportskade.
15. Min gave er defekt ved modtagelsen. Hvad gør jeg?
Du kontakter os ved at udfylde alle felter i formularen på linket her https://select.metz.dk/rma og sender den til os.
16. Min gave er gået i stykker inden for garantiperioden. Hvad gør jeg?
Du går ind på linket her https://select.metz.dk/rma, udfylder alle felter i formularen og sender den til os.
17. Er der brud garanti på Royal Copenhagen?
Nej, Royal Copenhagen yder ikke brudgaranti på produkter solgt business-to-business.
18. Hvad er garantiperioden på min gave?
Der er 1 års reklamationsret fra leveringsdatoen.
Har du spørgsmål til ”Efter levering af gave”, du ikke fik svar på, er du velkommen til at kontakte os på julegavesupport@metz.dk.